Každý z nás sa niekedy v živote dostane do situácie, keď mu už to staré nefunguje. Spoznáme to podľa toho, že okolitý svet nám prestane dávať zmysel. Či už je to práca, náš vzťah, prístup k zdraviu alebo celkový životný štýl.
Napriek tomu sa starého života väčšina z nás ďalej urputne drží. Máme radi istoty, hoci vieme, že nám korodujú pred očami. Urobiť zmenu a opustiť starý model fungovania je totiž bolestivé. Takýto krok vyžaduje odvahu.
Inak to nebolo ani v prípade Jířiho a Veroniky, majiteľov Krava&Company. Ešte pred desiatimi rokmi žili v hlavnom meste, mali stabilné zamestnanie, zakladali si rodinu.
Zlom však nastal pri narodení prvého dieťaťa. Zrazu prišlo zamyslenie: „Naozaj nášmu dieťaťu dávame to najlepšie, čo môžeme?“ Keď chceli dať synovi v prvých príkrmoch zdravé teľacie mäso, zistili, že kvalita bežného mäsa v obchodoch je pofidérna.
Táto jednoduchá otázka nakoniec viedla k tomu, že manželia opustili svoj dovtedajší život a kariéru, presťahovali sa na východne Slovensko a založili si farmu na chov hovädzieho dobytka. Aby tak mohli sami produkovať mäso v kvalite, ktorá im dovtedy na trhu chýbala. Hľadali teľacie a našli poslanie.
Z vlastnej skúsenosti vieme, aké dôležité je nájsť vo svete svoje poslanie. Najnovšie vydanie magazínu Ako má byť sme preto venovali príbehom šikovných ľudí z prostredia Krava&Company, ktorí sa našli v tom, čo robia.
Či už je to náš mäsiar Miky, ktorý sa k nám vrátil zo zahraničia alebo mladý kuchár Filip, ktorý precestoval celý svet a varil aj pre arabského princa.
Naše životné poslanie je často schované práve za ťažkosťami a problémami, s ktorými sa v živote potýkame.
Hoci je občas náročné urobiť krok do neznáma a nájsť vo svete svoj vlastný zmysel, nakoniec to ale stojí za to. Získame niečo, čo dáva nášmu životu zmysel a dodáva nám energiu a optimizmus.
Želáme vám, aby ste vždy mali pri sebe vášeň a chuť venovať sa tomu, čo je pre vás zmysluplné. Aby ste napokon našli vaše poslanie.